معرفی بهترین پرینتر برای پست بانک

همه چیز درباره پرینتر کارت ها

معرفی بهترین پرینتر برای پست بانک

۲۲ بازديد
پست بانک نوعی بانک دولتی ایران است که در زمینه ارائه خدمات مالی و بانکداری به مناطق روستایی فعالیت می‌کند. این بانک با داشتن بیش از ۴۰۰ شعبه و ۱۳ هزار دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی، گسترده‌ترین بانک کشور از نظر دسترسی در نقاط دور دست کشور به‌شمار می‌آید. ماهیت فعالیت‌های پست بانک بیشتر بانک‌داری خرد، بر بستر الکترونیک و خدمات بانکی یکپارچه است. کلیه پست بانک‌‌ها جهت آغاز فعالیت خود باید مجوزی تحت عنوان جواز تاسیس پست بانک دریافت کنند. پس از صدور این مجوز و تهیه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری لازم، می‌توانند به مشتریان خود خدمات ارائه کنند. پرینتر کارت، پرینتر لیبل زن و پرینتر سوزنی از ضروری ترین دستگاه‌ها برای راه‌اندازی پست بانک هستند.

 
پست بانک چه خدماتی ارائه می‌دهد؟
یکی از خدمات پست بانک برای مشتریان خود، صدور کارت قابل استفاده در شبکه بانکی شتاب ( دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های فروش، درگاه‌های خرید اینترنتی و بانک‌های دولتی و خصوصی) است. این کارت‌ها که برای خرید، پرداخت اینترنتی و دریافت وجه کارایی دارند از جنس PVC هستند و برای چاپ آنی روی آن‌ها باید از چاپگر کارت پی وی سی استفاده نمود. این نوع پرینترها که به دستگاه صدور کارت پست بانک نیز معروفند در انواع متنوع با قابلیت‌های مختلفی وجود دارند. مناسب‌ترین پرینتر برای پست بانک، مدل‌هایی هستند که با سیستم پست بانک و نرم‌افزار بنکو سازگارند و قابلیت چاپ و کدگذاری کارت مگنت را دارند. در این بخش به معرفی بهترین دستگاه صدور کارت پست بانک در بازار می‌پردازیم.

 
معرفی برترین چاپگرهای کارت برای پست بانک
پست بانک 4 مدل از چاپگرهای برند Evoli نظیر اولیس Dualys 3، اولیس Primacy، اولیس QB 10، اولیس PEBBLE4 و مدل‌های TP9100 و TP9200 از برند پوینت من را به همراه پرینترهای اسمارت از جمله Smart 50 و Smart 51 را به عنوان چاپگر های استاندارد جهت استفاده در شعب خود در سراسر کشور معرفی نموده است. پرفروش‌ترین آن‌ها عبارتند از:
 
 
  • پرینتر کارت اولیس PEBBLE 4
چاپگر اولیس 4 Pebble EVOLIS یک پرینتر برای چاپ کارت‌های PVC با روش چاپ مستقیم است که از محبوبیت بسیاری در بازار ایران برخوردار است. ظرفیت ورودی کارت در این دستگاه ۱۰۰ کارت PVC و ظرفیت خروجی آن ۵۰ عدد است. همچنین که این مدل توانایی رمزگذاری انواع کارت هوشمند و قابلیت تقویت با افزودن ماژول شبکه را دارد. پرینتر چاپ کارت Pebble4 به حافظه رم ۱۶ مگابایت و شمارنده کارت مجهز شده است. از دیگر آپشن‌‍‌های این چاپگر می‌توان به چاپ کارت پی وی سی با ابعاد لب به لب اشاره کرد. سرعت چاپ این مدل 1000 کارت تکرنگ و 150 کارت رنگی یکرو در ساعت است که به نسبت پرینتر های همرده خود سرعت خوبی محسوب می‌شود.
 
 
  • پرینتر کارت اولیس QB 10
این دستگاه ساخت کشور فرانسه بوده و برای صدور کارت از تکنولوژی چاپ مستقیم استفاده می‌کند. این مدل از محصولات کمپانی EVOLIS قابلیت چاپ رنگی و تک رنگ را دارد. این پرینتر از نرم‌افزار چاپ کارت رایگان برخوردار شده است و قابلیت کدگذاری کارت‌های هوشمند پی وی سی را دارد. ویژگی های ذکر شده توام با قیمت مناسب دستگاه چاپ کارت QB 10 این چاپگر را به یک گزینه مناسب برای بانک‌ها و پست بانک‌ها تبدیل کرده است.
 
 
  • پرینتر کارت پوینت من TP9200
TP9200 POINTMAN ساخت کشور کره، پرینتر کارتی پرطرفدار در پست بانک هاست. این چاپگر به علت کم حجم بودن برای استفاده در هر محیط کاری مناسب است. قابلیت کدینگ کارت‌های هوشمند تماسی و غیر تماسی در پرینتر پوینت من و کیفیت بالای چاپ بر روی کارت باعث شده که یک دستگاه با عملکرد بالا و تطبیق پذیری بسیار خوب را رقم بزند. سرعت چاپ رنگی در این دستگاه در یک ساعت 170 عدد بوده و سرعت چاپ تک رنگ در آن 200 عدد است. ویژگی‌هایی نظیر امکان استفاده از انواع ریبون، قابلیت اتصال به شبکه، نصب فوری و … موجب کاربری آسان این محصول شده است. این مدل از تمام خصوصیات لازم برای یک چاپگر کارت PVC از جمله کاربری آسان، انعطاف پذیری، سرعت و کیفیت و در عین حال قیمت مناسب، یکجا برخوردار است.
 
 
  • پرینتر کارت اسمارت 51
SMART 51، از سری چاپگرهای اسمارت است که برای چاپ کارت ‌مناسب بوده و ساختاری مطابق با استانداردهای جهانی دارد. این دستگاه از جمله دستگاه‌های معروفی است که در پست بانک ها جهت کدگذاری کارت‌های مگنت بکار می‌رود. این مدل به گونه طراحی شده است که بیشترین سطح امنیتی را با حداکثر کارایی را ارائه می‌نماید. با استفاده از پرینتر اسمارت 51 می‌توان انواع کارت پی وی سی را به صورت یک‌طرفه چاپ و شخصی سازی کرد. این محصول از درجه فنی نسبتا خوبی برخوردار است و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد. این چاپگر قادر است در عرض چند ثانیه کارت های PVC زیادی را به صورت تمام رنگی و تک رنگ چاپ نماید. این مدل علاوه بر چاپ با تکنولوژی پیشرفته Fine Imaging، امکانات زیادی را ارائه می‌کند، به صورتی که می‌توان با حداقل هزینه و بدون نیاز به خرید دستگاه جدید، امکان کدگذاری بر روی کارت‌های مغناطیسی، بدون تماس و هوشمند را به دستگاه خود اضافه نمود. ظرفیت مخزن ورودی در این دستگاه 100 کارت و ظرفیت مخزن خروجی 40 کارت است.

 
خرید بهترین دستگاه صدور کارت پست بانک
چاپگرهای کارتی که معرفی نمودیم از محبوب‌ترین چاپگرهای مورد استفاده پست بانک‌ها هستند که علاوه بر کیفیت خوب چاپ و سرعت بالای چاپ، قیمت بسیار مناسبی هم دارند. برای خرید هر یک از این دستگاه‌ها و سایر مدل‌های آن می‌توانید به وبسایت فروشگاه printercard.ir مراجعه نمایید. این شرکت علاوه بر عرضه کالای اورجینال دارای خدمات پس از فروش نیز است. با تفکر در مورد تمام توضیحات ارائه شده می‌توانید، به یک انتخاب صحیح برسید. کافیست بدانید چه کیفیت چاپ، چه سرعت و چه امکاناتی برای شما کافی است و چه بودجه‌ای برای خرید دستگاه در نظر گرفته اید، تا با ترکیب این گزینه‌ها بتوانید یک خرید صحیح و مناسب برای شعبه خود انجام دهید. همچنین در صورتی که به دنبال خرید دستگاه‌های مورد نیاز خود با کمترین هزینه هستید، می‌توانید اقدام به خرید پرینتر دست دوم نمایید.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.