دلایل انتخاب پرینتر کارت مجیکارد اندورو

همه چیز درباره پرینتر کارت ها

دلایل انتخاب پرینتر کارت مجیکارد اندورو

۲ بازديد
با ده ها هزار چاپگر مجیکارد سری اندورو ، میلیون ها کارت پی وی سی تا به حال در سرتاسر جهان چاپ شده اند. در حال حاضر، پرینتر مجیکارد اندورو، یکی از جدیدترین و پیشرفته­ ترین چاپگرهای کارت پی وی سی  است که نه تنها امکان چاپ کارت­های pvc را به صورت یک طرفه داشته ، بلکه امکان ارتقا به چاپ دو طرفه کارت ها را نیز دارد.
از دیگر گزینه هایی که امکان ارتقا در این چاپگر دارد، امکان کدگذاری مغناطیسی بر روی کارت­ها می باشد. تکنولوژی استفاده شده در چاپ این پرینتر تصعید رنگ است یعنی از گرما برای انتقال رنگ بر روی کارت استفاده می­کند. چاپگر مجیکارد اندورو همچنین توانایی چاپ دوباره بر روی کارت­ها را نیز دارد.
با تقویت ویژگی هایی مانند سرعت و طراحی کارآمد در پرینترهای مجیکارد سری   Enduro+، مدل جدید و به روز شده Magicard Enduro3E به بازار عرضه شده که بسیار انعطاف پذیر، قوی و بادوام است.
 
پرینتر کارت مجیکارد اندورو
یکی از مزیت های این پرینتر، وزنی 5/5 کیلوگرمی و قابلیت حمل آسان آن است که باعث شده با استقبال خوبی مواجه شوند. پرینتر مجیکارد ساخت انگلستان است و در سرتاسر جهان، در کشورهای مختلف اروپایی، آمریکایی و آسیایی مورد استفاده قرار می گیرد و برای مراکز صنعتی و دانشگاهی کوچک و متوسط که نیازمند چاپ سالانه 10000 کارت می باشند، بسیار ایده  آل است.
سرعت چاپ رنگی و سیاه و سفید پرینتر مجیکارد به ترتیب برابر با 35 ثانیه و 7 ثانیه می باشد.
 با امکان اتصال داخلی اترنت همراه است که برای محیط های شبکه ای در دفاتر کار مناسب بوده و از ضمانت سه ساله برخوردار است.
ورودی منبع تغذیه این چاپگر می­تواند بین 100 تا 240 ولت و محدوده فرکانس ورودی مورد قبول برای آن باید بین 50 تا 60 هرتز باشد.
بهتر است دمای محیطی که چاپگر در آن استفاده می­شود بین 10 تا 30 درجه سانتیگراد تنظیم شود.
 
دلایل محبوبیت پرینتر مجیکارد اندورو
 
 
  • امنیت بالا برای چاپ کارت pvc
 
برای محافظت از امنیت سازمان خود، می­توانید از کارت­های چاپ شده توسط پرینتر مجیکارد استفاده کنید که توانایی چاپ ویژگی منحصر به فرد HoloKote را دارد ، که دارای چهار الگوی ثابت و تعریف شده استاین علامت چاپ شده از دسترسی ­های غیر مجاز و کلاهبرداری­ ها در سازمان و مؤسسه شما جلوگیری می­کند.
 
پرینتر کارت مجیکاردبرای حفظ امنیت کارت­ها چهار گزینه در اختیار افراد قرار میدهد:
 
  1. اولین گزینه HoloKote است که علامتی استاندارد می­باشد و برای پیش­گیری از جعل کارت استفاده میشود .
  2. گزینه دوم HoloPatch بوده که دارای فویل طلایی است و قابلیت دید لوگو را به نسبت HoloKote افزایش می دهد.
  3. گزینه بعدی نوار مغناطیسی است که چاپگرهای مجیکارد اندورو از رمزگذاری HiCo که یکی از روش­های رمزگذاری کارت های مغناطیسی است پشتیبانی می­کنند.
  4. گزینه چهارم رمزگذاری کارت­های هوشمند است که روش های مختلفی همچون تراشه­های تماسی، Mifare، Desfire و iClass را دارد.
 
 
 
  • انعطاف پذیری در چاپ
 
چاپ کارت ها به صورت دسته ای با گنجایش ورودی 100 کارت و امکان چاپ مجدد بر روی کارت ها و همچنین بُرش کارت­ها به صورت دستی از قابلیت هایی است که باعث انعطاف پذیری هر چه بیشتر کار با این چاپگر میشود.
 
 
  • امکان نصب و راه اندازی آسان 
 
دارای رابط USB، اترنت و سازگار با سیستم عامل­های ویندوز و  Mac OS X می­باشد و همچنین با  امکان نصب و راه­اندازی آسان است .همچنین امکان استفاده از هر دو نوع نوار مغناطیسی و کدگذاری را برای کارت ها فراهم می­کند.
 
 
  • سازگاری و قابلیت ارتقا 
 
نیاز شما به چاپ کارت یک طرفه و دو طرفه را براورده میکند .در صورتی که نیاز به چاپ کارت دو طرفه دارید با ارتقای چاپگر می توانید به راحتی کارت طراحی شده را به صورت دلخواه و دوطرفه چاپ کنید.
 
مزیت های پرینتر مجیکارد نسبت پرینتر هایتی و فارگو
 
  1. از مزیت های پرینتر مجیکارد نسبت به چاپگر فارگو hdp 5000 و پرینتر هایتی cs200 قابلیت اتصال به شبکه  و چاپ مجدد آن است.
  2. پرینترهای مجیکارد اندورو نسبت به چاپگر هایتی cs200 از قابلیت چاپ لبه به لبه برخوردارند که ظاهر کارت را زیباتر نشان می دهد و لبه های کارت سفید رنگ نیست.
  3. سرعت چاپ کارت در پرینتر مجیکارد نسبت به پرینتر فارگو hdp 5000 بیشتر است.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.